Dag 20 De vlucht naar New York

25 augustus 2012 - New York City, Verenigde Staten

Als we aankomen op het vliegveld moeten we ons zelf inchecken. Dit gaat redelijk eenvoudig, je typt je code van je e-ticket in en de rest wijst zich vanzelf. Wel moeten we nog even 25 dollar per koffer betalen. Een soort van bagage toeslag.

Eenmaal ingecheckt zien we dat onze vlucht bijna 2 uur vertraging heeft. In plaats van 10.20 uur vliegen we nu om 12.00 uur. Dat is wel jammer, maar we moeten nog ontbijten. Kunnen we daar mooi de tijd voor nemen. Ook is er vrij internet op het vliegveld, kunnen we ook nog even skypen.

Als we geland zijn en onze bagage hebben is het bijna 20.00 uur lokale tijd. Het is er 3 uur later dan in Las Vegas en 6 uur eerder dan in Nederland. We hebben weer voor de "Supershuttle"  gekozen en al snel is onze taxi er. Op naar de East Village in New York.

Ons appartement bevind zich op 134 Orchard Street en is in alles het tegenovergestelde van het hotel in Las Vegas. Het appartement is net groot genoeg voor ons allen en maar voor 2 nachten. Even wennen, maar het is niet anders.